CP Cheats

September 26, 2009

HEY PEOPLE! Finally a POST!

Hello Penguins of all ages!

Guess WHAT?

I’m back for a post!  I’m bored right now, and one more thing: lucky people who saw me at the fall fair!  It was school, so at recess (It was inside today) and I couldn’t download Pirates of the Carribean or my NEW favorite game:

WIZARD101! (BeSt game EVA!)

Yeah, it’s true. I SAY EVERYONE WHO READS THIS TO PLZ JOIN WIZARD101! (please) And one more announcement:

I GIVE A SPECIAL THANKS TO: WIUWA FOR KEEPING THE SITE UP! 🙂

I wish everyone luck on CP (Or Wizard101)  So, BYE NOW AND HAVE FUN!

~Wacky Flip8

P.S. My name on Wizard101 (If you try it) Tyler Moonsword! (add me) And, I will approve your comments once in a while. BYE

Advertisements

6 Comments »

  1. welcome lol but i even stopped posting on my own so site so yeah, we are kind alike the same now

    Comment by wiuwa — October 1, 2009 @ 3:29 pm

  2. Never stopposting. Huh, that’s a 1st. My blog making days came to an end, but I’m still play CP.

    Comment by Narutoj11 — October 10, 2009 @ 3:39 am

  3. hey, check mine plz. i have a word press. beastdude

    Comment by beastdude — October 28, 2009 @ 7:12 am

  4. well, its kinda upseting that you like Wizard101 more than cp now, but I understand. Once you meet a game, sooner or later you gotta get rid of it. BUT IM NEVER QUITING CP!!!!!!!!

    Comment by Chubgrub12 — November 13, 2009 @ 1:12 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: